Pagini

marți, 30 octombrie 2012

Despre Poezie şi Comentariile Asupra Sa

***
Cum Xiron a binevoit să întârzie în a admira Rodopii,
Gerizu ,s-a mulţumit să răbufnească spre Temugin
fâşia de cergă miţoasă ce'l road'ntre deştele minţii.



S-o luăm "păcătoşeşte" ţărane:


* [ s-o luăm apostoleşte: mai întîi, observ că operaţi o falsă şi minimalizatoare separaţie între cititori: cititori buni, adică, cei care consumă genul de poezie gîndit de voi, numai de voi, adică cei mai legitimi deţinători de reţete componostice; şi, cititori, cumva subdotaţi intelectual şi perceptiv, dar, mai ales afectiv, care, eventual, ar credita, cu timpul lor preţios, genul de texte de mai sus, text care v-a stîrnit vouă apetitul critic. ] - alde Adi Oros cu z din w.
...

* Mi se rup diverse părţi din nepăsare şi faţă de unii şi spate de ceilalţi; de fapt mi se cam rupe de toţi scriitorii şi de toţi criticii, aşadar, inclusiv de cei care sunt eu; ceea ce chiar ma polenizează
îndeajuns în pistilul blazării încât să-i folosesc drept retro-principii ortopedice literare şi sub-orteze textuale atât pe unii cât şi pe ceilalţi.

* Pluri-Faza asta bovină cu cei buni şi cei răi, cei dulci şi cei amari, cei intuitivi şi cei "tânguitivi" este o mizerie absolut sterilă, oricât de tricksterian multicolor dubitativă ar fi.

* Mi se rupe şi de replică pen' că tu nu ai produs, eu nu am produs, noi nu am produs, vreun cutremur aparadigmaial care să fi justificat existenţa unei replici, a oricărei replici.

Tot ceea ce punem-puim sub propriile texte ori (nu "mai ales" ci, deopotrivă perinicios) sub textele altora se circumscrie unei singure abordări trans-expresionale: FRECĂŢEI!

* Chiar şi ... ori Mai Ales şi ... ceea ce pun-puiesc eu urmare a unei hulpav-voluntare micţionării a Ars Commentariei mele cea stupid emergând din clinchete ideatice ce riscă a confirma nu CĂ ci CUM sunt genial în mod absolut inutil. 

* Toate acestea pentru că acolo unde Textul e Apriori TASK,
 comentariile adiacente's în majoritate Aposteriori FLEAŞK.
 
- Comparativ cu toate aceste fredegonde sterile apărând sub orice text, Sticla de Gin e un Corp Gol DOAR după ce îţi oferă esenţa trupului său.
  
***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu