Pagini

luni, 29 octombrie 2012

Fără Nord

punct transcardinal - un cameraman râde, ilizibile saturnalii,
strada eforie, nesfârşit festival, ia un snikers dan, ziua în care
mor peştii e mereu, cinematecarii ce nu ies la pensie, irji
menzel despre atâta linişte încât auzi ciocârlia pe sârmă,
saşa heifitz plimbă doamna care plimbă căţelu, şi-a cam
băgat picioarele'n căinţă cinghiz, burează cald peste o
lumină sepia, peste'nceputuri sfârşitele vise, puncte de
sutură sunt eliberate de fire, fire de sânge se scurg din
fiinţă, 3, 2, 1, sunt mr. pink, mr. yellow, mr. black,
secunde, 4, 5, 6, smith & wesson, parabellum,
colt, mă privesc oarecum visător, lawrence, 7 grade
celsius sub stâlpii înţelepciunii, mâna grea a bunicului,
mâna pe un şold gol e a mea, mi-e caldă pe umăr o
mână uşoară, mă trezesc, ultima noapte cu inga, mă
trezesc, despicare, am plecat la 5 dimineaţa, am
lăsat-o dormind, umezeală cu gust de cenuşă ce
urât era în bruxelles, peste 5 ore îşi va despica
jugulara'nainte să sară de la balconul hotelului,
eu în bistroul din faţa bursei, telefonul helgăi
la prânz, totul se sparge concentric, tăcere
în haga, insbruck, vientiane, în londra, berlin,
în nisa, în bucureşti e piaţa unde l-au urcat
pe mugur în scrânciob, erau un protest,
oraţii, o dubă, corpul lui mugur arcuit
ca un lemn de corn, mă trezesc, vreau
să adorm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu